Výmena tovaru

Výmena tovaru (výňatok z OP).

3.2.  Ak chce spotrebiteľ tovar  vymeniť  za iný tovar (prípadne aj inú veľkosť toho istého tovaru) , je tak možné urobiť nižšie popísaným spôsobom .

a/ podmienky výmeny  – do 14 dní od doručenia tovaru

        –  iba v rámci Slovenskej republiky

          náklady na znovu zaslanie tovaru - náklady na výmenu tovaru, budú v rovnakej výške ako  suma ktorú bude spoločnosť JARAN s.r.o. dobropisovať / vracať spotrebiteľovi - všetky náklady za dopravu a ostatné poplatky ktoré spotrebiteľ už zaplatil

        – tovar sa vráti tak, aby nebola zásielka označená ako poškodená, za zabalenie a prepravu je zodpovedný spotrebiteľ, v  opačnom prípade nebude zásielka prevzatá.

        – zľavy pri fakturácii tovaru - výmena sú také, aké boli aktuálne pri prvej objednávke ktorej výmena sa týka (dodatočné navyšovanie zľavy odberom noviniek alebo inou objednávkou alebo kupónom sa neuplatňuje)

        

b/ postup objednávania - vytvorte si novú objednávku, zvoľte výmena tovaru pri doprave, do poznámky uveďte

výmena  – a číslo pôvodnej objednávky, uveďte aj číslo Vášho bankového účtu

c/ pošlite čo najskôr tovar na našu adresu   -    JARAN s.r.o., Zemplínska 9, Pošta 9, Prešov 080 01,  Slovensko

 

Tovar z tejto novej objednávky bude zaslaný po prevzatí - prijatí tovaru z predchádzajúcej objednávky.

d/ V prípade nedoplatku bude tento uhradený spotrebiteľom obchodníkovi formou dobierky (iný druh tovaru s inou cenou).

e/ V prípade preplatku bude cenový rozdiel uhradený na účet spotrebiteľa  (číslo bankového účtu uveďte pri objednávke výmena, alebo priložte k vrátenému tovaru s Vaším podpisom).

f/ Produkt ktorý vraciate nesmie byť používaný, nesmie byť poškodený, odporúčame zaslať ho v pôvodnom obale, presne tak ako je uvedené v bode 3.1. a spolu  s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného  produktu ( záručný list, a pod.), ktoré prijal pri jeho kúpe. Po prijatí tovaru je okamžite tovar skontrolovaný  a v prípade nejasností je vytvorená fotodokumentácia k vrátenému tovaru. Tovar sa vráti tak, aby nebola zásielka označená ako poškodená, za zabalenie a prepravu je zodpovedný spotrebiteľ, v  opačnom prípade nebude zásielka prevzatá.

 

V prípade vrátenia tovaru vystavujeme dobropis na ktorom sú uvedené všetky položky tovaru a všetky ostatné platby vykonané odberateľom.

Na novom daňovom doklade bude uvedená položka - náklady na výmenu tovaru, suma za túto službu bude rovnaká, ako platby ktoré ste už uhradili za dopravu a ostatné platby. Preto vo väčšine prípadov nebudete doplácať za znovu zaslanie tovaru. Pri rovnakej cene za tovar bude suma novej faktúry a výška dobropisu rovnaká, preto nebudete doplácať za znovu zaslanie tovaru.