Výmena tovaru
Výmena tovaru (výňatok z OP).
3.2. Ak chce spotrebiteľ tovar vymeniť za iný tovar (prípadne aj inú veľkosť toho istého tovaru) , je tak možné urobiť nižšie popísaným spôsobom .
a/ podmienky výmeny – do 14 dní od doručenia tovaru
– iba v rámci Slovenskej republiky
– náklady na znovu zaslanie tovaru - náklady na výmenu tovaru, budú v rovnakej výške ako suma ktorú bude spoločnosť JARAN s.r.o. dobropisovať / vracať spotrebiteľovi - všetky náklady za dopravu a ostatné poplatky ktoré spotrebiteľ už zaplatil
– tovar sa vráti tak, aby nebola zásielka označená ako poškodená, za zabalenie a prepravu je zodpovedný spotrebiteľ, v opačnom prípade nebude zásielka prevzatá.
– zľavy pri fakturácii tovaru - výmena sú také, aké boli aktuálne pri prvej objednávke ktorej výmena sa týka (dodatočné navyšovanie zľavy odberom noviniek alebo inou objednávkou alebo kupónom sa neuplatňuje)
b/ postup objednávania - vytvorte si novú objednávku, zvoľte výmena tovaru pri doprave, do poznámky uveďte
výmena – a číslo pôvodnej objednávky, uveďte aj číslo Vášho bankového účtu
c/ pošlite čo najskôr tovar na našu adresu - JARAN s.r.o., Zemplínska 9, Pošta 9, Prešov 080 01, Slovensko
Tovar z tejto novej objednávky bude zaslaný po prevzatí - prijatí tovaru z predchádzajúcej objednávky.
d/ V prípade nedoplatku bude tento uhradený spotrebiteľom obchodníkovi formou dobierky (iný druh tovaru s inou cenou).
e/ V prípade preplatku bude cenový rozdiel uhradený na účet spotrebiteľa (číslo bankového účtu uveďte pri objednávke výmena, alebo priložte k vrátenému tovaru s Vaším podpisom).
f/ Produkt ktorý vraciate nesmie byť používaný, nesmie byť poškodený, odporúčame zaslať ho v pôvodnom obale, presne tak ako je uvedené v bode 3.1. a spolu s produktom musí spotrebiteľ odovzdať všetky dokumenty týkajúce sa predmetného produktu ( záručný list, a pod.), ktoré prijal pri jeho kúpe. Po prijatí tovaru je okamžite tovar skontrolovaný a v prípade nejasností je vytvorená fotodokumentácia k vrátenému tovaru. Tovar sa vráti tak, aby nebola zásielka označená ako poškodená, za zabalenie a prepravu je zodpovedný spotrebiteľ, v opačnom prípade nebude zásielka prevzatá.
V prípade vrátenia tovaru vystavujeme dobropis na ktorom sú uvedené všetky položky tovaru a všetky ostatné platby vykonané odberateľom.
Na novom daňovom doklade bude uvedená položka - náklady na výmenu tovaru, suma za túto službu bude rovnaká, ako platby ktoré ste už uhradili za dopravu a ostatné platby. Preto vo väčšine prípadov nebudete doplácať za znovu zaslanie tovaru. Pri rovnakej cene za tovar bude suma novej faktúry a výška dobropisu rovnaká, preto nebudete doplácať za znovu zaslanie tovaru.